Організація виховної роботи
- Витяг із плану роботи Караванської гімназії
на 2023/2024 н.р.
РОЗДІЛ VІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
7.1. Пріоритетні напрямки виховної роботи на 2023/2024 навчальний рік.
- формування особистісних рис громадянина України, національної свідомості та самосвідомості учнів, виховання духовної культури особистості;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основні відновлення історичної пам’яті;
- забезпечення високої художньо-естетичної культури, повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
- формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
- створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів, допомогти знайти кожному справу до душі;
- посилення уваги до питань національно-патріотичного та морально-етичного виховання;
- підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності;
- створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
- зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям під час війни;
- колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду, учнівський парламент;
- доцільне використання можливостей позашкільних навчально-виховних закладів для організації позакласної та позашкільної виховної роботи.
Для вирішення проблеми, поставленої педагогічним колективом гімназії, виховну роботу організувати за такими напрямками:
- Організація роботи з класними керівниками.
- Організація роботи з дітьми пільгового контингенту.
- Організація роботи з учнями щодо профілактики правопорушень.
- Організація роботи з питань охорони життя і здоров’я учнів та запобігання всім видам дитячого травматизму.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до себе.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до праці.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до природи.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до суспільства і держави.
- Організація роботи з батькаи.
- Організація роботи бібліотеки гімназії.
7.2. Організаційні заходи
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
Класи | Відмітка про виконання |
1 |
Спланувати виховну роботу гімназії за пріоритетними напрямками. |
до 01.09.2023 | Педагог-організатор | 1-9 | |
2 |
Організувати роботу щодо охорони дитинства. |
протягом року | Педагог-організатор | 1-9 | |
3 |
Організувати роботу щодо запобігання дитячому травматизму серед учнів. |
протягом року | Педагог-організатор | 1-9 | |
4 | Організувати роботу з попередження та профілактики правопорушень серед учнів. | Протягом року | Педагог-організатор | 1-9 | |
5 | Спланувати роботу методичного об’єднання класних керівників. Затвердити план роботи. | до 12.09.2023 | Педагог-організатор | 1-9 | |
6 | Погодити плани виховної роботи класних керівників. | до 12.09.2023 | Педагог-організатор | 1-9 | |
7 | Провести інструктаж з класними керівниками щодо планування та організації виховної роботи. | до 02.09.2023 | Педагог-організатор | 1-9 | |
8 | Організувати роботу шкільного самоврядування та спрямувати його діяльність. | до 12.09.2023 | Педагог-організатор | 5-9 | |
9 | Провести вибори активу у кожному класі. | до 12.09.2023 | Класні керівники | 3-9 | |
10 | Скласти соціальний паспорт гімназії. Поновити списки учнів пільгового контингенту та учнів, схильних до девіантної поведінки. | до 12.09.2023 | Педагог-організатор | 1-9 | |
11 | Продовжити облік відвідування учнями онлайн занять. | протягом року | Класні керівники | 1-9 | |
12 | Організувати роботу гуртків. Скласти та затвердити графіки роботи. | до 12.09.2023 | Педагог-організатор | 1-9 | |
13 | Проводити операції “Урок” | протягом року | Вчителі, класні керівники | 1-9 | |
14 | Підвести підсумки виховної роботи за навчальний рік. Видати наказ “Про підсумки виховної роботи за 2023/2024 навчальний рік”. | до 04.06.2024 | Педагог-організатор | 1-9 |
7.3. Організація роботи з класними керівниками
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
З ким проводяться заходи |
Відмітка про виконання |
1 | Організувати роботу методичного об’єднання класних керівників. Призначити керівника. Затвердити план роботи. | до 08.09.2023 | Педагог-організатор | з класними керівниками 1-9-х класів | |
2 | Організувати вивчення Законів України, державних програм, нормативно-правових документів, що регламентують організацію виховної роботи в навчальному закладі. | протягом року | Педагог-організатор | з класними керівниками 1-9х класів | |
3 | Проводити засідання методичного об’єднання класних керівників, інструктивно-методичні наради (за планом). | 2 рази на семестр | Педагог-організатор | з класними керівниками 1-9-х класів | |
4 | Організувати роботу щодо складання планів виховної роботи класних керівників на 2023/2024 навчальний рік. | до 11.09.2023 | Педагог-організатор | з класними керівниками 1-9-х класів | |
5 | Скласти графіки відкритих виховних діяльностей на І та ІІ семестри 2023/2024 навчального року. | до 19.09.2023 до 15.01.2024 | Педагог-організатор | з класними керівниками 1-9-х класів |
7.4. Організація роботи з дітьми пільгового контингенту
№ з/п | Зміст роботи | Дата | Відповідальний | Класи | Відмітка про виконання |
1 | Поповнити базу даних дітей пільгового контингенту, скласти акти обстеження матеріально-побутових умов проживання учнів пільгового контингенту. | до 19.09.2023 | Педагог-організатор, класні керівники | 1-9 | |
2 | Здійснювати обстеження житлово-побутових умов дітей пільгового контингенту. | двічі на рік | Педагог-організатор | 1-9 | |
3 | Організувати роботу щодо залучення дітей пільгового контингенту до участі в гуртках, забезпечити їх участь у виховних діяльностях гімназії. | протягом року | Педагог-організатор, класні керівники | 1-9 | |
4 | Надання матеріальної допомоги учням пільгового контингенту із фонду загальної середньої освіти. | протягом року | Педагог-організатор | 1-9 | |
5 | Сприяти оздоровленню дітей пільгового контингенту | протягом року | Педагог-організатор | 1-9 | |
6 | Проводити роботу щодо виявлення обдарованих дітей пільгового контингенту, сприяти подальшому навчанню та працевлаштуванню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | протягом року | Педагог-організатор | 1-9 |
7.5. Організація роботи щодо профілактики правопорушень
№ з/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 | Участь у Всеукраїнському рейді ”Урок”. | Протягом навчального року | Педагог-організатор, класні керівники | |
2 | Визначити та організувати роботу з дітьми з девіантної поведінки та дітьми, сім’ї яких опинились у складних життєвих обставинах, скласти плани індивідуальної роботи з ними. | до 09.09.2023 | Педагог-організатор, класні керівники | |
3 | Розробити заходи щодо налагодження взаємоінформування, координації спільних дій установ і організацій, які опікуються проблемами дітей. | до 30.09.2023 | Педагог-організатор | |
4 | Закріпити за кожним учнем, що опинився у складних життєвих обставинах та за учнями з девіантною поведінкою наставників | в разі потреби | Педагог-організатор | |
5 | Організувати контроль за відвідуванням онлайн занять учнями, що опинились у складних життєвих обставинах та учнями з девіантною поведінкою. | в разі потреби | Педагог-організатор, класні керівники | |
6 | Обстежити матеріально-побутові умови учнів, які стоять на внутрішкільному обліку, скласти акти обстеження. | в разі потреби | Педагог-організатор, класні керівники | |
7 | Організувати індивідуальну роботу з учнями, що опинились у складних життєвих обставинах та з учнями із ускладненою поведінкою з метою усунення прогалин у знаннях учнів. | протягом навчального року | вчителі–предметники, класні керівники, | |
8 | Залучити учнів, що опинились у складних життєвих обставинах та учнів з девіантною поведінкою до занять у спортивних секціях, гуртках, забезпечити їх участі у конкурсах, фестивалях, змаганнях. | протягом навчального року | Педагог-організатор, класні керівники | |
9 | Організувати проведення бесід щодо попередження правопорушень та пропаганди здорового способу життя за участю міських служб. | протягом навчального року | Педагог-організатор | |
10 | Проводити роз’яснювальну роботу серед батьків учнів, що опинились у складних життєвих обставинах та учнів з девіантною поведінкою про їх відповідальність за створення умов щодо виховання, навчання та розвитку неповнолітніх дітей. | протягом навчального року | Педагог-організатор, класні керівники. |
7.6. Організація роботи з питань охорони життя і здоров’я учнів та запобігання всім видам дитячого травматизму
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
Форма контролю | Відмітка про виконання |
1.Організація роботи щодо забезпечення нормативно-правових аспектів | |||||
1. |
Організувати роботу щодо систематизації та вивчення нормативних документів, державних, регіональних та міських програм з питань охорони життя і здоров’я учнів, запобігання всім видам дитячого травматизму. |
вересень |
Педагог-організатор |
протокол наради при директорові | |
2. | Здійснювати проведення вступного інструктажу на окремій сторінці журналу обліку навчальних занять “Реєстрація вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності для вихованців, учнів” | в перший день занять | Класні керівники | класний журнал | |
3. | Здійснювати проведення первинних інструктажів з питань охорони праці на робочому місці перед початком кожного практичного заняття та здійснювати запис на сторінці про запис теми уроку у класному журналі. | протягом року | Вчителі-предметники | класний журнал | |
4. | Здійснювати проведення первинного інструктажу із записом у Журналі реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів вихованців, учнів, студентів, курсантів, слухачів з безпеки життєдіяльності. | вересень грудень травень | Класні керівники | журнал реєстрації інструктажів | |
5. | Здійснювати проведення позапланових та цільових інструктажів у Журналі реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів вихованців, учнів, студентів, курсантів, слухачів з безпеки життєдіяльності. | протягом року | Педагог-організатор, класні керівники | журнал реєстрації інструктажів | |
6. | Забезпечити нормативність ведення “Журналу реєстрації нещасних випадків, що сталися з вихованцями, учнями, студентами, курсантами, слухачами, аспірантами”, а саме: - оформлення повідомлень про нещасні випадки, - оформлення актів розслідування нещасних випадків, - оформлення повідомлень про наслідки нещасних випадків. | протягом року | Педагог-організатор | журнал реєстрації нещасних випадків | |
7. | Організувати якісне планування роботи класних керівників з питань охорони життя і здоров’я учнів та запобігання всім видам дитячого травматизму. | до 07.09.2023 | Педагог-організатор | плани | |
8. | Організувати проведення позакласних занять: бесід, ігор, вікторин, виставок творів, малюнків, поробок тощо на профілактичні теми. | протягом року | Педагог-організатор, класні керівники | план заходів | |
9. | Організувати превентивну роботу з профілактики шкідливих звичок, запобігання наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління, профілактики ВІЛ-інфекцій (СНІДу). | протягом року | Педагог-організатор, класні керівники | план заходів, | |
10 | Організувати вивчення: - правил дорожнього руху - 10 бесід; - правил протипожежної безпеки – 10 бесід; - правил безпеки з вибухонебезпечними предметами - 6 бесід; - правил безпеки при користування газом – 4 бесіди; - правил безпеки користування електроприладами - 4 бесіди; - правил безпеки на воді - 5 бесід; - запобігання отруєнь – 2 бесіди. | протягом року | Класні керівники | циклограма | |
11 | Забезпечити проведення бесід щодо запобігання дитячому травматизму під час осінніх, зимових, весняних та літніх канікул. | протягом року | Класні керівники | пам’ятки | |
12 | Здійснити підсумковий аналіз роботи навчального закладу з попередження дитячого травматизму. | грудень травень | Педагог-організатор | наказ | |
13 | Забезпечити наявність листків здоров’я. | до 01.09.2023 | Класні керівники | листки здоров’я | |
14 | Забезпечити нормативність ведення сторінок з предмета “Основи здоров’я” та «Здоров’я, безпека й добробут». | протягом року | Педагог-організатор | рекомендації | |
15 | Проведення роз’яснювальної роботи з батьками щодо профілактики усіх видів дитячого травматизму на батьківських зборах. | протягом року | Класні керівники | протоколи батьківських зборів | |
16 | Дотримуватись режиму навчання та відпочинку під час проведення онлайн уроків. | постійно | Директор гімназії |
7.7. Організація проведення загальношкільних виховних заходів
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний | Класи | Відмітка про виконання |
1 | Онлайн- привітання зі святом Першого дзвоника | 01.09.2023 | Педагог-організатор | 1-9 | |
2 | Діяльності, присвячені дню фізичної культури та спорту. | вересень | Педагог-організатор | 1-9 | |
3 | Діяльності до Дня захисника України та Дня українського козацтва. | жовтень | Педагог-організатор, класні керівники | 1-9 | |
4 | 16 листопада – Міжнародний день толерантності ( єдина виховна година) | листопад | Класні керівники | 2-9 | |
5 | Заходи до дня української писемності і мови. | листопад | Педагог-організатор | 1-9 | |
6 | Акція «16 днів без насильства» | листопад -грудень | Педагог-організатор, класні керівники | 2-9 | |
7 | Відзначення Дня пам’яті жертв голодомору (за окремим планом). | листопад | Педагог-організатор | 5-9 | |
8 | Заходи до Дня Збройних Сил України | грудень | Педагог-організатор | 2-9 | |
9 | Всеукраїнський тиждень права | грудень | Педагог-організатор, вчитель правознавства | 1-9 | |
10 | Проведення новорічних та різдвяних свят. | грудень | Класні керівники 1-9-х класів, педагог-організатор | 1-9 | |
11 | Заходи до Дня Соборності України (за окремим планом). | січень | Педагог-організатор, вчитель історії | 2-9 | |
12 | Місячник правових знань. | лютий | Педагог-організатор, класні керівники | 1-9 | |
13 | Діяльності, присвячені Шевченківським дням. | березень | Педагог-організатор | 2-9 | |
14 | Заходи до річниці катастрофи на Чорнобильській АЕС | квітень | Класні керівники | 2-9 | |
15 | Святкові діяльності до Дня пам’яті та примирення (за окремим планом). | травень | Педагог-організатор | 1-9 | |
16 | Онлайн-привітання зі святом Останнього дзвоника. | червень | Педагог-організатор | 1-9 |
7.8.Організація роботи з батьками
№ з/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 | Провести вибори батьківських активів у класах (1-9класи). | вересень | Класні керівники | |
2 | Провести класні батьківські збори. | вересень, грудень березень, травень | Класні керівники 1-9-х класів | |
3 | Провести загальношкільні батьківські збори за наступним планом: 1. Особливості організації освітнього процесу у 2023/2024 навчальному році. 2. Дотримання законодавства щодо забезпечення захисту дітей від будь-яких форм фізичного або психічного насильства. 3.Запобігання травматизму та правопорушень в гімназії та в позаурочний час. 4. Контроль та відповідальність батьків за відвідування учнів онлайн-занять.. 5. Ознайомлення із заходами щодо організованого закінчення навчального року. Підготовка до ДПА, ЗНО 6. Організація літнього оздоровлення дітей. 7. Звіт директора гімназії про роботу у 2023/2024 навчальному році. | вересень квітень червень | Адміністрація гімназії, класні керівники | |
4 | Організувати допомогу сім’ям з метою поліпшення відвідування дітьми навчальних занять, своєчасне інформування батьків про відсутність дітей на онлайн заняттях. | протягом року | Педагог-організатор, класні керівники | |
5. | Організувати постійний зв’язок з родинами учнів, які потребують додаткової педагогічної уваги | протягом року | Педагог-організатор | |
6. | Організувати роботу правового лекторію для батьків за наступними темами: Сімейна рада 1.Гармонізація гімназійного виховання. 2.Чому перехідний вік є важким? Як виховувати в дітей підліткового віку інтерес до набуття знань. Лекторій 1.Закон – захист прав дітей. Насильство в сім’ї як проблема превентивного виховання. 2.Кримінальна й адміністративна відповідальність підлітків. Як поведінка батьків впливає на дитину. 3.Консультація-практикум із шкільним психологом «Важка дитина, яка вона?» Круглий стіл 1.Негативні звички: статистика, шляхи подолання. Попередження правопорушень. 2. Виховання свідомої дисципліни. 3.Консультація шкільного психолога «Як сформувати у дітей навички ненасильницького спілкування» Батьківський тренінг 1.Як допомогти дитині впоратися з емоціями у воєнний час. 2.Спільна робота класного керівника і батьків щодо виховання загальнолюдських цінностей - пріоритет сучасної школи. | жовтень грудень лютий квітень | Педагог-організатор |
7.9. Організація роботи бібліотеки гімназії
№ з/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 | Узгодження плану роботи бібліотеки. Забезпечення підручниками учнів 1 – 9 класів. Забезпечення організаційного та методичного супроводу проведення освітнього процесу. | серпень | Директор гімназії, бібліотекар гімназії | |
2 | Проведення благодійної акції «Подаруй бібліотеці книгу». Формування в учнів бережливого ставлення до книги шляхом проведення бібліотечно – бібліографічних уроків. Контроль за використанням в освітньому процесі літератури з грифом МОНУ | вересень | Бібліотекар, педагог - організатор | |
3 | Ведення бібліотечної документації. | жовтень | Бібліотекар | |
4 | Аналіз роботи шкільної бібліотеки. Роль шкільної бібліотеки у підвищенні творчого рівня педагогів з урахуванням їх індивідуальних запитів. Організація та проведення шкільного етапу конкурсу «Найкращий читач року!» | листопад | Бібліотекар | |
5 | Контроль за аналізом читання. Контроль за проведенням бібліотечних уроків. | грудень | Бібліотекар, педагог-організатор | |
6 | Робота бібліотеки щодо підвищення педагогічної майстерності вчителів. Проведення тижня підручника. | січень | Бібліотекар | |
7 | Робота з дітьми з девіантною поведінкою (розвиток інтересу учнів контролюючої категорії до книги). | лютий | Педагог - організатор | |
8 | Спільна робота бібліотеки та класних керівників. Тиждень дитячої книги | березень | Педагог - організатор, бібліотекар, класні керівники | |
9 | Контроль за аналізом читання 5 – 8 класів. Контроль за проведенням бібліотечних уроків. | квітень | Бібліотекар, педагог - організатор | |
9 | Аналіз роботи бібліотеки. Аналіз забезпечення підручниками на новий навчальний рік. | травень | Бібліотекар |
7.10. Спортивно-масова та фізкультурно-оздоровча робота
№ з/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальний | Відмітка про виконання |
Забезпечення умов для створення оптимального рухового режиму учнів 1-9 класів | ||||
1 | Організація та проведення в онлайн режимі позакласних оздоровчо-спортивних та фізкультурно-масових заходів: - День здоров’я; - Міжнародний день спорту; - Відеочеленджі; - Рухові активності в домашніх умовах. - | згідно з планом | Педагог - організатор, учитель фізичної культури | |
Охорона здоров’я і життя дітей, забезпечення техніки безпеки | ||||
1 | Підготувати та видати наказ - Про попередженнядитячого травматизмуна уроках фізичної культури у 2023/2024 навчальному році | вересень | Директор гімназії, педагог - організатор | |
2 | Організація роботи з дітьми, які за станом здоров’я зараховані до підготовчої медичної групи. | вересень | Учитель фізичної культури | |
3 | Забезпечити проведення інструктажів з учнями з правил техніки безпеки під час занять фізичною культурою і спортом. | постійно | Учитель фізичної культури | |
Робота з батьками з питань фізичного виховання учнів | ||||
1 | Розглянути питання фізичного виховання на батьківських зборах. | жовтень | Класні керівники | |
2 | Систематично запрошувати батьків до участі в спортивних заходах. | протягом року | Педагог - організатор | |
3 | Проводити консультації для батьків з питань фізичного виховання учнів у сім’ї, організації самостійних занять учнів фізичними вправами, загартування дітей. | на батьківських зборах | Учителі фізичної культури, класні керівники |
ВИХОВНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ГІМНАЗІЯ :
Формування громадянської позиції та національної самосвідомості особистості дитини через впровадження сучасних інноваційних технологій.
ВЕРЕСЕНЬ
СХОДИНКА
формування здорового способу життя та основ безпеки життєдіяльності
Тема: «ЗДОРОВ’Я – НЕ ВСЕ, АЛЕ БЕЗ НЬОГО ВСЕ – НІЩО»
Компетентність:здорове життя: сприяння свідомій позитивній мотивації на здоровий спосіб життя та підвищення культури здоров’я; стимулювання бажання дбати про власне здоров’я; розуміння складності досягнення міцного фізичного та психологічного здоров’я та його збереження; усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до себе (до свого фізичного «Я»), ціннісне ставлення до людей.
Кредо:«Успіх без здоров’я неможливий - хто здоровий, той щасливий!»
Мета:пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; допомога учням у набутті знань і досвіду, що сприятимуть коригуванню ставлення до власної безпеки; формування організаційних навичок, вміння співвідносити власні інтереси і бажання з інтересами і бажаннями інших; вироблення в учнів навичок безпечного поводження з електрообладнанням, газовими плитами, при розведенні багаття тощо.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 01.09 | Свято Першого дзвоника "Школо, двері відчиняй! Маленьких патріотів привітай!" | 1-9 | Педагог – організатор, класні керівники |
2 | 01.09 | Перший онлайн-уроку «Ми українці: честь і слава незламним!» | 1-9 | Класні керівники |
3 | 08.09 | Квест «У царстві Граматики». Написання диктанту. (до Міжнародного дня грамотності). | 1-9 | Учителі української мови та літератури |
4 | 11.09 | Виховні години «Гра власним життям» (до Всесвітнього дня запобігання самогубствам). | 5-9 | Практичний психолог |
5 | 15.09 | Онлайн-лекція «Google — найбільша пошукова система» (до Дня народження Google). | 2-9 | Учитель інформатики |
6 | 22.09 | Години спілкування «Нам не потрібна війна». Конкурс дитячого малюнку «Народжені, щоб у мирі й любові жити»(до Міжнародного дня миру) | 1-9 | Педагог –організатор, учитель образотворчого мистецтва, класні керівники |
7 | 22.09-01.10 | Акція «Теплом своїм зігрій людину» (допомога самотнім літнім людям до Дня людей похилого віку). | 1-9 | Педагог – організатор, класні керівники |
8 | 26.09-30.09 | Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу (за окремим планом) | 1-9 | Практичний психолог |
9 | 27.09 | Участь у флешмобі«Мандруй Україною 2023» (до Всесвітнього Дня туризму) . | 1-9 | Учитель фізкультури |
10 | 29.09 | Виховні онлайн години «Бібліотеки — це скарбниці всіх багатств людського духу» (до Всеукраїнського дня бібліотек). | 1-9 | Бібліотекар |
11 | Впродовж місяця | Акція «Читай українською!» (до Всеукраїнського дня бібліотек). | 2-9 | Бібліотекар |
12 | 29.09 | Флешмоб у соціальних мережах «Дякую вчителю». | 1-9 | Педагог -організатор |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ. | ||||
1 | Впродовж місяця | Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання державної символіки в загальноосвітніх навчальних закладах. І з цією метою класним керівникам: -розробити цикл бесід, конкурсів, лекцій з питань вивчення і тлумачення державної та національної символіки. | 1-9 | Класні керівники, педагог-організатор |
2 | До 09.09 | Скласти та погодити графік проведення виховних годин. Зібрати інформацію про заняття дітей у гуртках та секціях за інтересами. Провести рекламну акцію: «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати». | 1-9 | Педагог-організатор, келасні керівники |
3 | До 15.09 | Складання соціальних паспортів класів гімназії. | 1-9 | Класні керівники, педагог-організатор |
4 | До 12.09 | Поновити банк даних дітей групи ризику, та дітей схильних до правопорушень. | 1-9 | Класні керівники |
5 | До 09.09 | Ознайомлення учнів із статутом навчального закладу, правилами внутрішнього шкільного розпорядку. Інтерактивне спілкування«Необхідність дотримання учнями Статуту та Правил поведінки в гімназії». | Класні керівники | |
6 | Впродовж місяця | Налагодити індивідуальну роботу з підлітками «групи ризику». | Класні керівники, педагог-організатор | |
7 | 19.09 | Здійснити психолого-педагогічний аналіз контингенту учнів з метою виявлення учнів, схильних до правопорушень, до вживання спиртних напоїв, наркотичних речовин. Вивчити умови проживання дітей, які потребують постійної уваги. | 7-9 | Практичний психолог, класні керівники, громадський інспектор з охорони дитинства |
8 | Впродовж місяця | Аналіз стану відвідування учнями онлайн уроків за вересень. | 1-9 | Педагог - організатор |
9 | Впродовж місяця | Проведення анкетування з учнями і батьками з метою вивчення сім’ї. | 1-9 | Класні керівники, практичний психолог |
10 | Впродовж місяця | Створення банку даних дітей ВПО, дітей мобілізованих військовослужбовців . | 1-9 | Класні керівники, педагог-організатор |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | 01.09 - 20.09 | Місячник «Увага! Діти на дорозі!» -Онлайн-заняття «Азбука безпеки на дорозі» - Вікторина «Правила дорожні знай – в ДТП не потрапляй!» | 1-9 2-4 | Педагог-організатор, класні керівники |
2 | 05.09 | Ознайомлення учнів із правилами поведінки у разі повітряної тривоги та проведення тренувальних запобіжних заходів. | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники |
3 | 05.09 – 08.09 | Олімпійський тиждень здоров’я. Відеочелендж «Бути здоровим – це модно!» | 1-9 | Учитель фізкультури |
4 | 18.09- 22.09 | Лекції та бесіди з учнями: - «Територія дитячої безпеки», - «Обережно! Вибухонебезпечні предмети», - «Міни: помічай, оминай, повідомляй!», - «Наземні міни, бомби і ракети», - «Повітряна тривога», - «Дії у разі виявлення підозрілих та вибухових предметів». | 2-9 | Класні керівники |
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | І-ІІ тиждень | Трудова акція з упорядкування територій. | 6-9 | Класні керівники |
2 | ІІІ тиждень | Інформаційна година «Що для мене є природа» . | 1-9 | Учителі початкових класів, учитель біології |
V. ПАРТНЕРСТВО ЗБАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | 01.09 | День відкритих дверей для батьків. Онлайн обговорення питань готовності учнів до нового навчального року. | Адміністрація, класні керівники | |
2 | 04.09-08.09 | Обрати батьківські ініціативні групи в класах, делегувати представників від класів до батьківської ради. Обрати голову батьківської ради гімназії. | Класні керівники | |
3 | 13.09 | Засідання ради гімназії. | Адміністрація | |
4 | Впродовж місяця | Складання координаційного плану взаємодій і співробітництва з різними організаціями і відомствами . | Адміністрація | |
5 | ІV тиждень | Розробка пам’яток для батьків «Що допомагає і що заважає дитині вчитися». | Психолог |
ЖОВТЕНЬ
СХОДИНКА
військово-патріотичного виховання
Тема: «ЛЮБЛЮ Я КРАЙ СВІЙ ДОРОГИЙ, ЩО ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА!»
Компетентність: громадянська та соціальна підприємливість. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі.
Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави.
Здатність і готовність до продуктивної трудової діяльності, набуття нових професійних навичок, оволодівати суміжними й новими напрямами діяльності.
Здатність до підприємницького ризику.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, ціннісне ставлення до праці.
Кредо: «Йдемо чумацькими шляхами, сіллю землі в єднанні станемо!»
Мета: забезпечення умов для вивчення вікових традицій та героїчних сторінок українського народу, виховування почуття гордості та вдячності до своєї держави, народу, історії, формування особистості учня як громадянина-патріота. Формування патріотичних почуттів, виховання високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигів в ім’я процвітання української держави. Виховання людини-патріота, вироблення глибокого розуміння громадянського обов’язку, спонукання до фізичного вдосконалення та вивчення національних традицій та героїчних сторінок історії українського народу.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 03.10 | Акція «Переступи поріг з добром» ( до Міжнародного дня людей похилого віку). | 1-9 | Педагог - організатор |
2 | 02.10 | Благодійна акція «Спільними зусиллями» (збір необхідних речей для забезпечення потреб військовослужбовців.) Відеовітання для воїнів-захисників та захисниць України «Дякуємо за Вашу мужність!» Створення вітальних листівок. (до Дня захисників та захисниць України). | 1-9 | Педагог – організатор, класні керівники, вчитель образотворчого мистецтва |
3 | 09.10-13.10 | Книжкова онлайн виставка «Народу вірнії сини». | Бібліотекар | |
4 | 16.10-20.10 | Творчий тиждень «Золота осінь» (за окремим планом) | 1-9 | Педагог – організатор, класні керівники |
5 | 18.10 | Інформаційно-профілактичні години спілкування «Не стань жертвою торгівлі людьми» (до Європейського Дня боротьби з торгівлею людьми). | 7-9 | Практичний психолог |
6 | 03.10 | Відео-привітання до Дня вчителя. | 1-9 | Педагог – організатор, класні керівники |
7 | 30.10-31.10 | -Квест «Наша мова калинова» -Мовна онлайн вітальня «Мова – духовний скарб нації». -Участь у загальнонаціональному Радіодиктанті єдності 2023 (до Дня української мови та писемності). | 2-4 5-9 | Педагог- організатор, класні керівники, учителі української мови та літератури |
8 | 23.10-31.10 | Тематичний колаж «У рідній мові, в щирім слові славімо неньку Україну». | Бібліотекар | |
9 | 30.10-31.10 | Години спілкування: - «Бринить, співає рідна мова, чарує, тішить і п’янить», - «Вмирає все в житті, та не вмирає слово», - «Мова і писемність у цікавих фактах», - «Не цураймось мови», - «Українська державна мова – символ єднання та престижу українського народу». | 1-9 | Класні керівники |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ. | ||||
1 | І тиждень | Години спілкування: «Насилля в сім'ї як соціальна проблема», «Не проміняй свободу на рабство», «Як захистити себе від насилля в сім'ї», «Життя без насилля» «Гнів і агресивність» «Захистити себе від насильства»( до Міжнародного дня боротьби проти насилля 02.10) | 1-9 | Класні керівники |
2 | ІІ тиждень | Аналіз зайнятості в гуртках дітей пільгових категорій (сиріт, напівсиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей схильних до правопорушень, дітей з багатодітних родин). | 1-9 | Педагог - організатор |
3 | Впродовж місяця | Аналіз стану відвідування онлайн уроків учнями за жовтень. | 1-9 | Педагог – організатор, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | 02.10 | Спортивна розвага «Козаком не просто стати, спорт потрібно поважати» (до Дня Дню українського козацтва. | 7-8 | Учитель фізкультури |
2 | І-ІІ тижні | Онлайн випуск санітарного бюлетеня «Бережися отруйних грибів і рослин». | 1-9 | Сестра медична з дієт.харчування |
3 | Впродовж місяця | Профілактичні бесіди: «Відірвись від комп’ютера», «Мобільний зв'язок: його вплив на організм людини». | 1-9 | Класні керівники |
4 | До 23.10 | Інструктажі з питань безпеки життєдіяльності здобувачів освіти у період осінніх канікул з дітьми та батьками. | 1-9 | Класні керівники |
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | Впродовж місяця | Акція «Жовте листя», виготовлення та розповсюдження в соц.мережах онлайн листівок про шкоду спалювання опалого листя та про користь компостування. | 5-9 | Педагог- організатор, учитель біології |
2 | 03.10 | Фотокалейдоскоп до Всесвітнього Дня захисту тварин «Наші улюбленці!!!» | 1-9 | Учителі початкових класів учитель біології |
3 | 04.10 | «V Всеукраїнський урок доброти» про гуманне та відповідальне ставлення до тварин. | 1-9 | Педагог - оранізатор, класні керівники |
4 | Впродовж місяця | Операція «Чисте подвір’я - чиста Земля». (трудові десанти ) | 5-9 | Класні керівники |
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | Впродовж місяця | Підготовка рекомендацій щодо проведення класних батьківських зборів. | Педагог - організатор, практичний психолог | |
2 | І тиждень | День творчості дітей і батьків в рамках місячника військово-патріотичного виховання. Виставка робіт декоративно-ужиткового мистецтва «Своїй маленькій батьківщині даруємо частинку душі!» | Педагог – організатор, класні керівники | |
3 | ІІ тиждень | Співпраця закладу, позашкільних закладів, громадських організацій у розвитку творчих здібностей, формуванні життєвих компетентностей вихованців. | 1-9 | Адміністрація, рада гімназії |
4 | ІІІ тиждень | Консультація для батьків «Як допомогти дітям впоратися з тривожністю під час воєнних дій» | Практичний психолог, педагог - організатор |
ЛИСТОПАД
СХОДИНКА
моральне виховання
Тема: «ЛЮБОВ ДО БЛИЖНЬОГО – ДЖЕРЕЛО ВЕЛИЧІ ДУШІ»
Компетентність: спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами толерантне ставлення до представників різних народів і культур.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення до себе (до свого психологічного «Я»).
Кредо: «Люди, будьте взаємно красивими!»
Мета:прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреб поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. Спонукання до опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей. Виховання в школярів шанобливого ставлення до оточуючих, формувати високі моральні почуття, свідому дисципліну, відповідальність за свої вчинки. Формування рис особистості, здатної приймати рішення у ситуації морального вибору і нести відповідальність перед собою, суспільством, державою. Формування навичок толерантної поведінки, конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій, створення умов для співтворчості педагогів, учнів, батьків.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1. | 06.11-10.11 | Теждень безпеки дорожного руху. -Онлайн-спілкування «Абетка дорожної грамотності». -Вікторина «Твій друг – безпечний дорожний рух». | 1-4 5-9 | Педагог – організатор, класні керівники |
2 | 16.11 | -Тренінгове заняття « На доброму серці тримається світ ». -Виставка малюнків«Щастя просто жити». | 5 – 9 1-4 | Практичний психолог, класні керівники, учитель образотворчого мистецтва |
3 | 20.11-24.11 | День Гідності та Свободи. Години спілкування -«За мир в Україні, за гідність кожної людини», - «Скажи своє слово про Україну», -«Усе моє, що зветься Україна», - «Майдан та українська національна ідея», -«Україна – це територія Гідності і Свободи», -«Громадянський подвиг людей, які виступили на захист демократичних цінностей». | 5-9 | Класні керівники |
4 | 24.11 | Урок-реквієм «П’ять колосків – до життя непройдених п’ять кроків» (до Дня пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 рр.) | 1– 9 | Педагог - організатор |
5 | 22.11-24.11 | Години спілкування: -«Про великий голод люди говорили пошепки», -«Вічна пам'ять змореним голодом», -«Трагедія, що сколихнула землю», -«Ціна хліба - життя», -«Жнива скорботи», -«Голгофа народних страждань» . | 1– 9 | Класні керівники |
6 | 25.11 | Акція «Біла стрічка» (до Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок). | 8 - 9 | Практичний психолог |
7 | 25.11 | Всеукраїнська акція -«Запали свічку пам’яті у своєму вікні» -«І пам’яті свіча не згасне…». | 1– 9 | Класні керівники |
8 | 27.11 | Тренінг «Безпечні соціальні мережі» (до Всесвітнього дня інформації). | 1-9 | Учитель інформатики |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ. | ||||
1 | Впродовж місяця | Операція «Турбота». Перевірка умов проживання учнів з неблагонадійних сімей | Громадський інспектор з охорони дитинства | |
2 | 13.11-17.11 | Правознавча абетка «Стосунки рівності та поваги» (до Міжнародного дня толерантності) | Учитель правознавства, класні керівники | |
3 | Впродовж місяця | Проведення індивідуальних бесід з учням, які схильні до правопорушень. Анкетування. Діагностика даної категорії учнів. | Класні керівники, практичний психолог, громадський інспектор з охорони дитинства | |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | ІІ тиждень | Випуск онлайн бюлетеня «Профілактика гострих респіраторних захворювань». | 1-9 | Сестра медична з дієт.харчування |
2 | 17.11 | Профілактичні бесіди «Ні курінню!» (до Міжнародного Дня відмови від куріння). | 6 - 9 | Педагог – організатор, класні керівники практичний психолог |
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | Впродовж місяця | Залучення учнів до практичної природо-охоронної роботи, участь в акції «Осінь». Впорядкування територій. | 1-9 | Класні керівники |
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | І тиждень | Бесіди з батьками щодо запобігання дитячому травматизму. | 1-9 | Класні керівники |
2 | ІІ тиждень | Консультпункт для батьків «Виникло питання». | 1-9 | Практичний психолог |
3 | ІІІ тиждень | Батьківський лекторій «Роль родини в розвитку моральних якостей дитини». | 1-9 | Педагог – організатор, класні керівники |
ГРУДЕНЬ
СХОДИНКА
правової освіти і превентивного виховання
Тема: «ДІТИ В ПРАВОВІЙ ДЕРЖАВІ»
Компетентність:загальнокультурна грамотність. Ця компетентність передбачає почуття обов’язку перед родиною, вміння слухати і підтримувати мир і злагоду в родині; популяризувати декоративно-ужиткове мистецтво, досліджувати технології виготовлення таких виробів, участь у соціальних проектах; розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до держави і народу
Кредо:«Мудрість народу – в традиціях роду»
Мета:виховання розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших народів та націй.
Створення системи підготовчих та профілактичних дій педагогів, спрямованих на запобігання формувань в учнів негативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки підлітків та організацію належного догляду за діяльністю школярів.
Попередження злочинів і зростання злочинності серед неповнолітніх, формування відповідальності за свої вчинки, дотримання правил поведінки в школі та за її межами.
Формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів. Знання і дотримання у поведінці Законів України.
Забезпечення правомірної поведінки, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; сприяння формуванню прагнення займати активну життєву позицію; розвиток ціннісного ставлення до власного здоров’я.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 01.12 | Акція «Червона стрічка» (до Міжнародного дня боротьби зі СНІДом). Профілактичні бесіди. | 5-9 | Педагог – організатор, учителі основ здоров’я |
2 | 05.12 | Година спілкування «Українські волонтери, відважні й дивовижні»(до Дня волонтера). | 5-9 | Педагог- організатор |
3 | 11.12-15.12 | Всеукраїнський тиждень права. Години спілкування: - «Чи можуть бути права без обов’язків?», - «Ми українці громадяни і патріоти», - «Права на папері і в житті», - «Злочин та види кримінального покарання», - «Діти і злочин», «Чи має дитина право», - «Захист прав дітей у нашій державі», - «Сучасне рабство: як вберегтися від біди». | 1-9 | Педагог- організатор, класні керівники, учитель правознавства |
4 | 05.12-08.12 | Онлайн-спілкування: - «Вірні сини Батьківщини», - «Цінуємо твій подвиг, солдате». - Сократівська бесіда «Служба в Збройних Силах України та захист Батьківщини – конституційний обовʼязок кожного громадянина України» (до Дня Збройних Сил України). | 1-9 | Педагог- організатор, класні керівники, учитель історії |
5 | 18.12-22.12 | Тиждень «Новорічне диво вже поряд» (за окремим планом) | Педагог- організатор, класні керівники | |
6 | 21.12 | Фотоконкурс на кращу новорічно-різдвяну композицію на тему: «Замість ялинки святковий букет» | 1-9 | Педагог - організатор, класні керівники, учитель образотворчого мистецтва |
7 | 06.12 | Чобіток мрій «Від Святого Миколая я даруночка чекаю». Літературні посиденьки. «Затамуйте, друзі, подих, Миколай сьогодні ходить!» «На Святого Миколая в небі іскорка палає». | 1-4 | Класні керівники |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ. | ||||
1 | 12.12 | Онлайн бесіди з працівниками поліції, соціальних служб «Особливості відповідальності неповнолітніх. | 6-9 | Класні керівники |
2 | Впродовж місяця | Рейд-перевірка умов проживання учнів, схильних до правопорушень. Операції «Як живеш, друже?», «Підліток» | 5-9 | Класні керівники , громадський інспектор з охорони дитинства |
3 | 18.12 | Брейн-ринг на правову тематику «Правові орієнтири» | 8-9 | Учитель історії |
4 | Впродовж місяця | Оформлення в бібліотеці книжкової виставки «Право – математика свободи» | Бібліотекар | |
5 | 11.12-15.12 | Конкурс-виставка плакатів, буклетів «Знай закон змолоду» | 1-9 | Педагог – організатор, учитель образотворчого мистецтва |
6 | Впродовж місяця | Провести просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії торгівлі людьми (за окремим планом) | 1-9 | Класні керівники, практичний психолог |
7 | ІV тиждень | Аналіз зайнятості учнів у позаурочний та канікулярний час. | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники |
8 | Впродовж місяця | Аналіз стану відвідування онлайн занять учнями за грудень. | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | ІІ тиждень | Онлайн бесіда «Вплив на дитячий організм шкідливих звичок» | 1-9 | Медсестра, учитель основ здоров’я |
2 | ІІІ тиждень | Розробка онлайн пам’яток з безпеки життєдіяльності для учнів під час зимових канікул. | 1-9 | Класні керівники |
3 | 18.12-22.12 | Інструктажі з правил безпечної поведінки під час проведення новорічних свят та зимових канікул. | 1-9 | Класні керівники |
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | ІІ тиждень грудня | Онлайн фотокалейдоскоп «Моя допомога птахам взимку». | 1-9 | Педагог -організатор, класні керівники |
2 | Впродовж місяця | Участь в екологічній акції «З турботою про птахів» | 1-9 | Педагог - організатор, класні керівники |
3 | Грудень | Організувати і провести акцію «Збережемо ялинку». Конкурс дитячої творчості. | 1-9 | Педагог - організатор |
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | 11.12-15.12 | Засідання Ради гімназії | Директор гімназії | |
2 | 11.12-15.12 | Класні батьківські збори «Виховання характеру і формування моральних якостей особистості». | 1-9 | Класні керівники |
3 | ІV тиждень | Проведення консультацій для батьків | 1-9 | Практичний психолог |
СІЧЕНЬ
СХОДИНКА
громадянського виховання
Тема: «БУДЬМО ГІДНИМИ НАЗИВАТИ СЕБЕ УКРАЇНЦЯМИ»
Компетентність:ініціативність і підприємливість, комунікативна, спілкування державною мовою.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до держави і народу, ціннісне ставлення до праці.
Кредо:«Родина, друзі, рідний край, і скрізь у тобі потреба»
Мета:допомагати учням усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину.
Формувати розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення, працювати над розвитком ініціативності й активності учнів, вмінням знаходити свої місце у працюючому колективі, допомоги ближнім, володіння комунікативними навичками, працьовитість у всіх формах трудової діяльності, ретельність та сумлінність виконання доручень, негативне, критичне ставиться до власного ледарства та ледарства оточуючих, прояв бережливості в процесі будь-якої діяльності, охайність, вміння раціонально розподіляти робочий час, здатність до продуктивної діяльності та підприємливості.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 15.01–19.01 | Тиждень української символіки «Символи держави – як дзеркало народної душі» | 1-9 | Педагог – організатор , класні керівники |
2 | 18.01 | Фотовиставка «Україна – разом і назавжди» | 1-9 | Класні керівники |
3 | 15.01–19.01 | Година духовності «Моральні заповіді українців» | 1-9 | Класні керівники |
4 | ІІ – ІІІ тиждень | Книжкова виставка «Історія величної пісні України». | Бібліотекар | |
5 | 23.01 | Патріотичні години спілкування «І обнялися береги одного, вічного народу» (до Дня Соборності України). | 1-9 | Класні керівники |
6 | 25.01 | Пізнавально-розважальна гра «Я живу для тебе, Україно!» | 1-4 | Класні керівники |
7 | 26.01 | Година пам’яті: «Голокост – трагедія і героїзм»( до Міжнародного дня пам'яті жертв Голокосту). | 5-9 | Класні керівники |
8 | 30.01 | Тематична година спілкування «Ніколи Україні не забути цих юних душ нескорений політ» (до Дня пам’яті героїв Крут). | 5-9 | Класні керівники |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ. | ||||
1 | 22.12-05.01 | Контроль за проведенням вільного часу учнями, схильними до правопорушень, в період канікул. | 7-9 | Педагог - організатор, класні керівники |
2 | Впродовж місяця | Відвідування сімей дітей пільгових категорій з метою вивчення умов утримання дітей та забезпечення їх навчанням. | 1-9 | Громадський інспектор з охорони дитинства, класні керівники |
3 | ІІІ тиждень | Віртуальна бесіда-подорож про користь та шкоду Інтернет-мережі «Плюси і мінуси соціальних мереж». | 7-9 | Учитель інформатики |
4 | Впродовж місяця | Аналіз стану відвідування онлайн занять учнями за січень. | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | 15.01-19.01 | Проведення бесід з метою профілактики інфекційних захворювань. | 1-9 | Сестра медична з дієт.харчування |
2 | 15.01-19.01 | Випуск онлайн - санбюлетеня «Здорове харчування – основа процвітання». | Сестра медична з дієт.харчування | |
3 | ІІІ-ІV тижні | Онлайн зустріч старшокласників з лікарем-наркологом. | 7-9 | Педагог -організатор |
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | Протягом місяця | Виготовлення та встановлення годівничок для птахів | 1-6 | Класні керівники, учитель біології |
2 | Протягом місяця | Профорієнтаційні онлайн зустрічі з працівниками Центру зайнятості та представниками навчальних закладів. | 8-9 | Педагог - організатор |
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | Протягом місяця | Зустріч з батьками учнів, котрі мали низький показник успішності за І семестр | 1-9 | Класні керівники, ЗДНВР, директор |
2 | 22.12-05.01 | Організація спільної роботи вчителів та батьків щодо змістовного проведення зимових канікул. | 1-9 | Класні керівники |
3 | ІІІ тиждень | Консультація-практикум для батьків учнів «Як навчити дітей здоровому способу життя». | 1-9 | Педагог - організатор |
4 | ІV тиждень | Інтерактивне заняття для батьків «Мотивація та успішність навчання дитини». | 1-9 | Практичний психолог |
ЛЮТИЙ
СХОДИНКА
творчого та інтелектуального розвитку особистості
Тема: «НАШЕ МАЙБУТНЄ – В НАШИХ РУКАХ»
Компетентність:уміння вчитися впродовж життя; інформаційно-цифрова компетентність, математична компетентність, спілкування іноземними мовами, спілкування державною мовою.
Продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, виконувати різні ролі та функції в колективі; здатність і готовність до продуктивної трудової діяльності.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до праці, ціннісне ставлення до свого соціального «Я».
Кредо:«Інформаційним простором веслую , на веб-хвилі я мандрую, всі свої знання здобуті Україні я дарую».
Мета:створення сприятливого освітнього простору та належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення;підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, проведення моніторингових досліджень рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення. Виявлення творчого потенціалу, розвиток логічного, образотворчого мислення, створення умов для формування творчої особистості; здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, зокрема через вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітню траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 05.02-09.02 | Тиждень іноземної мови «Англійська – мова міжнародного спілкування» (за окремим планом) | 1-9 | Учителі іноземної мови |
2 | ІІ тиждень | Огляд довідкової літератури «Підберемо ключі до знань». | Бібліотекар | |
3 | 12.02-16.02 | Тиждень точних наук -Виставка аплікацій «Геометрична мозаїка». -День безпечного Інтернету. Години спілкування «На гребені хвилі в цифровому океані». -Гра-змагання «Математичні перегони». | 1-4 5-9 | Учителі початкових класів, математики, фізики, інформатики |
4 | 16.02 | День доброти. -Створення колективних листів – побажань «Я поділюся з тобою добротою». - Благодійна акція «Звичайне диво». | 1-9 | Класні керівники |
5 | 19.02- 23.02 | Тиждень рідної мови. - Книжковий вернісаж «Уклін чолом народу, що рідну мову нам зберіг». -Турнір юних мовознавців «Знання за плечима не носити» -Конкурс читців патріотичної поезії «Слався, рідно Україно!» -Усний літературний журнал «Наш скарб – рідна мова». | 1-9 1-4 5-6 7-9 | Бібліотекар Учителі початкових класів, української мови та літератури |
6 | 20.02 | Тематична онлайн-зутріч «У нашій пам'яті вони залишились назавжди» ( до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні). | 9 | Педагог-організатор |
7 | 19.02-23.02 | Книжкова виставка-реквієм «Янголи Інститутської»(до Дня Героїв Небесної Сотні). | Бібліотекар | |
8 | 19.02-23.02 | Години спілкування: -«Шануймо мову над усі віки, якщо ми хочемо зватися народом» (до Дня рідної мови). | 1-9 | Класні керівники |
9 | 24.02 | Чорний день в історії суверенної України. День жалоби | 1-9 | Педагог – організатор, класні керівники |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ. | ||||
1 | 12.02-16.02 | Диспут «Щаслива сім’я. Яка вона?». | 8-9 | Практичний психолог, класні керівники |
2 | Протягом місяця | Проведення бесід «Режим дня. Суворий і мудрий порадник» | 1-7 | Сестра медична з дієт.харчування, класні керівники |
3 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування онлайн занять учнями за лютий | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | І тиждень | Година здоров’я «Здоров'я стежку сам я прокладу». | 1-9 | Класні керівники, сестра медична |
2 | Протягом місяця | Тренінгові заняття «Скажемо насиллю та агресії НІ!» | 8-9 | Практичний психолог |
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | Протягом місяця | Проведення соціологічних досліджень серед учнів та їхніх батьків «Батьки і діти: чому виникають конфлікти» | 1-9 | Педагог-організатор, пактичний психолог |
2 | І тиждень | Консультація-практикум для батьків учнів «Роль сім’ї та школи в трудовому вихованні дітей». | 5-7 | Практичний психолог, класні керівники |
3 | Постійно | Консультації для батьків за результатами діагностичних досліджен | 1-9 | Практичний психолог |
4 | ІV тиждень | Родинний міст. Зустріч із батьками учнів випускного класу, з метою ознайомлення їх із порядком закінчення гімназії. | 9 | Адміністрація, класні керівники |
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | Протягом місяця | Виховні заходи по профорієнтації учнів 8– 9 класів. Тестування. Анкетування. Аналіз та обробка результатів. | 8-9 | Практичний психолог, класні керівники |
2 | Протягом місяця | Виставка літератури з питань екологічного виховання «Подорож сторінками Червоної книги України». | 1-9 | Бібліотекар |
3 | ІІ тиждень | Гра-подоріж «Природні дива України». | 1-4 | Класні керівники |
БЕРЕЗЕНЬ
СХОДИНКА
художньо-естетичного виховання
Тема: «У СВІТІ ПРЕКРАСНОГО»
Компетентність: самовираження та інноваційність, загальнокультурна грамотність, обізнаність і здатність до самовираження в сфері культури, творча діяльність, вміння вчитися впродовж життя
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до мистецтва.
Кредо: «Знайдемо незвичайне у буденному і звичайне у фантастичному».
Мета: сприяння художньо-естетичній освіченості та вихованню особистості; виховання в молоді естетичних поглядів, смаків, що ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації; вироблення в учнів вмінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне в повсякденному житті.
Формування здатності розуміти твори мистецтва, формувати мистецькі смаки, виражати почуття за допомогою мистецтва, висловлювати власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.
Виявлення творчого потенціалу, логічного, образного мислення; створення психологічної атмосфери підтримки та розвитку особистості, виражати почуття за допомогою мистецтва; відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада).
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 01.03-06.03 | Святкові класні години «З побажаннями щастя, тепла і весни» | 5-9 | Класні керівники |
2 | 07.03 | Концерт-привітання з нагоди Міжнародного жіночого дня «У жінки посмішка весни» | 1-9 | Класні керівники |
3 | 06.03-11.03 | Шевченківські дні «Вінок Кобзареві». -Книжкова виставка «Думи Кобзаря живуть поміж нами». -Шевченківські читання «Кобзаря ти відкривай, вірш Шевченка прочитай». - Конкурс малюнків «Шевченкова весна» - Інформаційно-пізнавальні години: «Єднаймо душі словом Кобзаря». - Години спілкування «І лине над землею Шевченкове святе слово». | 1-9 1-9 1-4 5-7 8-9 | Бібліотекар Учителі української мови та літератури, класні керівники |
4 | 12.03-15.03 | Дні мистецтва та креативу «Наповнимо музикою та веселкою наші серця» - Флешмоб «Кольорові долоньки». -Інформаційно-пізнавальна година «П’ять хвилин з мистецтвом». - Майстер-клас «Вокальні вправи – запорука правильного співу» - Виставка малюнків «Я художник, я так бачу» | 1-9 1-4 7-9 1-9 5-6 | Учителі художньо-естетичних дисциплін |
5 | 12.03-15.03 | Години спілкування: - «Різнобарвні кольори українського мистецтва», - «Музика – душа народу», - «Мистецькими стежками рідного краю», - «Мистецтво та мої емоції». | 1-9 | Класні керівники |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ. | ||||
1 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування уроків учнями, схильними до правопорушень | 1-9 | Педагог-організатор |
2 | ІІ тиждень | Бесіди «Професія як основа життєвого успіху» | 1-9 | Класні керівники |
3 | ІІІ тиждень | Зустріч підлітків, які схильні до правопорушень, із психологом на тему: «Знай, що ти – частина своєї сім’ї » | 8-9 | Практичний психолог |
4 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування онлайн уроків учнями за березень | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | І тиждень | Лекторій «У здоровому тілі – здоровий дух». | 5-9 | Учитель фізкультури, сестра медична з дієт.харчування |
2 | ІІ тиждень | Розробка пам’яток з безпеки життєдіяльності для учнів під час весняних канікул. | 1-9 | Класні керівники |
3 | ІІІ тиждень | Інструктажі з правил безпечної поведінки під час весняних канікул | 1-9 | Класні керівники |
4 | ІІІ тиждень | Профілактична бесіда до Всесвітнього Дня боротьби з туберкульозом «Шляхи розповсюдження туберкульозу, роль профілактичних засобів і заходів» | 1-9 | Класні керівники, сестра медична з дієт.харчування |
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | ІІІ тиждень | Екологічний відеолекторій «До совісті і розуму людського» | 1-9 | Учитель біології |
2 | ІV тиждень | Трудові десанти. Упорядкування території, насадження дерев та квітів | 1-9 | Класні керівники |
3 | Протягом місяця | Екологічна акція «Чисті джерела». | 1-9 | Педагог – організатор |
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | І тиждень | Операція «Подарунки дорогим мамам» до свята 8 Березня (виготовлення листівок та подарунків) | 1-9 | Класні керівники |
2 | ІІІ тиждень | Загальношкільні батьківські збори «Як виховати дитину фізично здоровою» | Директор, педагог-організатор, практичний психолог | |
3 | ІІ тиждень | Класні батьківські збори (підсумки навчальних досягнень у ІІІ чверті, анкетування батьків «Чи достатньо ви цікавитеся своїми дітьми?» | 1-9 | Класні керівники |
4 | Постійно | Консультації для батьків за результатами психологічних досліджень | Практичний психолог | |
5 | Протягом місяця | Робота з сім’ями пільгових категорій. | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники |
КВІТЕНЬ
СХОДИНКА
екологічного виховання
Тема: « ХАЙ ПЛАНЕТА НАША ЧИСТА РОЗКВІТАЄЛЮДЯМ НА ДОБРО»
Компетентність: екологічна грамотність, компетентності у природничих науках і технологіях.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до природи.
Кредо:«З природою живи у дружбі, то буде тобі вона у службі!»
Мета:виховання ставлення до природи, як універсальної цінності, формування екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу, як національне багатство, основу життя на Землі; залучення здобувачів освіти до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 02.04 | Усний журнал «Книга для дитини, як сонце у житті» (до Міжнародного дня дитячої книги ) | 1-9 | Бібліотекар |
2 | 08.04-12.04 | Тиждень природничих дисциплін «Горизонти наук» . Гра «Подорож на острів БІО» Захист міні-проектів з біології «Рухова активність як засіб боротьби з гіподинамією» | 1-9 | Педагог – організатор, Уучитель біології, класні керівники |
3 | 26.04 | Тематична онлайн зустріч до Дня Чорнобильської трагедії «Над Чорнобилем лунає дзвін…» | 1-9 | Педагог -організатор |
4 | 22.04-26.04 | Години спілкування: -«Наша планета – колиска життя», -«Людина була й буде дитям природи», -«Брати наші менші», -«Світ природи – справжній та неповторний», « | 1-9 | Класні керівники |
5 | 15.04-26.04 | Перегляд відеофільмів «Цікаві куточки Харківщини» | 1-9 | Класні керівники |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ. | ||||
1 | ІІ тиждень | Аналіз роботи класних керівників з дітьми сімей пільгових категорій. | 1-9 | Педагог-організатор |
2 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування занять учнями за квітень | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | 01.04-08.04 | Тиждень здоров’я «У наших руках щасливе майбутнє, бо ми за здоровий спосіб життя». - Створення фотоколажу «Здоровим будеш – все здобудеш» - Акція «Здоровим бути – модно!» -Виховна година з елементами психосоціального тренінгу «Рольова боротьба» -Акція «Подаруй світу посмішку» -Хвилинка позитиву «Комплімент кожному» -Година корисних порад «Здоровий спосіб життя в традиціях українського народу» (до Всесвітнього дня здоров’я). | 1-9 7-9 1-9 1-9 1-9 | Педагог-організатор, учитель фізичної культури, класні керівники Практичний психолог Педагог -організатор, класні керівники Класні керівники |
2 | 07.04 | Віртуальний квест-гра «Подорож стежиною здоров’я» | 5-9 | Учитель фізичної культури |
3 | ІІІ тиждень | Інструктаж учнів і працівників гімназії щодо безпеки праці при проведенні робіт по упорядкуванню території . | 1-9 | Адміністрація, класні керівники |
4 | ІІІ тиждень | День цивільного захисту «Знати, щоб передбачити, передбачити, щоб діяти». | 1-9 | Педагог -організатор |
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | 24-28.04 | Засідання круглого столу «І люди, і звірі, і квіти – ми, Земле, усі твої діти» | 1-9 | Учитель біології, учителі початкових класів |
2 | ІІІ тиждень | Фотовиставка «Природа – наш дім!» | 1-9 | Педагог - оранізатор |
3 | Протягом місяця | Спільні трудові акції з батьками по благоустрою подвір’я гімназії «Посади калину чи тополю.» | 1-9 | Класні керівники |
4 | Протягом місяця | Впорядкування квітників та клумб на території гімназії. Операція «Квітковий рай» | 1-9 | Класні керівники |
5 | Протягом місяця | Еко-challenge «Повернемо Землі після війни всі веселкові кольори». | 5-9 | Учитель біології, педагог - організатор |
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | І тиждень | Бесіда з батьками «Виховання вміння керувати бажаннями». | 1-9 | Практичний психолог |
2 | ІІ тиждень | Педагогічний всеобуч для батьків «Формування екологічної культури: все починається з родини». | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники |
3 | ІІІ тиждень | Година психолога для батьків «Як допомогти дітям підготуватися до іспитів». | 9 | Практичний психолог |
4 | 27.04 | Засідання батьківського комітету гімназії «Про підсумки навчального року та перспективне планування роботи на наступний навчальний рік». | 1-9 | Адміністрація |
5 | Постійно | Консультаційний пункт для батьків, котрі мають труднощі у вихованні дитини. | 1-9 | Практичний психолог |
ТРАВЕНЬ
СХОДИНКА
родинного виховання
Тема: «ТЕПЛО ЄДИНОЇ РОДИНИ»
Компетентність: соціальна та громадянська
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Кредо: «З роду в рід кладе життя мости,
Без коріння саду не цвісти,
Без стремління човен не пливе,
Без коріння сохне все живе».
Мета: виховання пріоритетів подружнього життя, гендерної культури, збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь.
Залучення батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого-педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 06.05-09.05 | Дні пам’яті «Відлетіли літа, помінялись епохи, але пам'ять нетлінна про героїв війни». -Доброчинна акція «Без права на забуття». -Перегляд хронікально-документальних фільмів, художніх фільмів про події ІІ світової війни. -Викладка книг «І буде пам’ять вічно жити про дні ті легендарні» -Уроки пам'яті : -«Ріка нашої пам’яті», -«Пам’ять про героїв невмируща», -«Їх імена безсмертні» . | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники Бібліотекар Класні керівники |
2 | 03.05 | Усний журнал «Свято Пасхи йде до хати, - будемо Великдень справляти». | 1-9 | Класні керівники |
3 | 10.05-17.05 | Декада родинно-сімейних цінностей «Сімейна злагода – всього дорожче!» -Онлайн привітання «Ми матір називаємо святою». -Виставка малюнків, фотографій та творчих робіт, присвячена Дню сім’ї «Щасливий день моєї родини». -Родинне свято «Тільки родина, як зірка єдина,— твій порятунок, надійний причал». -Виставка-перегляд літератури «Моя сім’я – мій світ». | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники, учитель образотворчого мистецтва Бібліотекар |
4 | 18.05 | Акція «Народжені у вишиванці» до Дня української вишиванки. | 1-9 | Педагог – організатор, класні керівники |
5 | 20.05-24.05 | Година мужності «Герої України – слава, гордість, міць країни!» | 1-9 | Класні керівники |
6 | 31.05 | Свято Останнього дзвоника | 1-9 | Педагог - організатор |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ. | ||||
1 | ІІІ тиждень | День Європи в Україні. Інформаційний вісник «Українська культура у контексті європейського та світового розвитку». Флешмоб «Ми крокуємо до Європи». Гра-подорож: «Маленькі українці подорожують країнами ЄС» | 1-9 7-9 1-4 | Педагог – організатор, класні керівники, учитель історії Класні керівники |
2 | Протягом місяця | Вивчення прогнозів про місцезнаходження учнів влітку та місце їх оздоровлення. | 1-9 | Педагог - організатор |
3 | Протягом місяця | Профорієнтаційна робота з випускниками, схильними до правопорушень | 8-9 | Класні керівники |
4 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування онлайн уроків учнями за травень | 1-9 | Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | І тиждень | Організація бесід з учнями з профілактики нещасних випадків у канікулярний час | 1-9 | Класні керівники |
2 | ІІ тиждень | Стан дитячого травматизму за навчальний рік | Педагог-організатор | |
3 | ІІ тиждень | Випуск онлайн санбюлетеня «Сонце, повітря, вода – наші друзі». | Сестра медична з дієт.харчування, учитель інформатики | |
4 | ІІІ тиждень | Тиждень безпеки життєдіяльності «Цінуй життя, воно одне» -Міні-лекторій «Наша безпека – у наших руках». -Бесіди з учнями про небезпечні ситуації, які можуть виникнути в період літніх канікул. | 1-9 | Педагог-організатор Класні керівники |
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | Протягом місяця | Підведення підсумків проведення екологічних акцій протягом 2023/2024 навчального року. | 1-9 | Педагог - організатор, учитель біології |
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | І тиждень | День відкритих дверей для вступників до гімназії та їх батьків | Адміністрація | |
2 | ІІ тиждень | Засідання ради гімназії | Директор ЗЗСО | |
3 | ІІ тиждень | Класні батьківські збори. Підсумки навчального року. | 1-9 | Класні керівники |
4 | ІІ тиждень | Бесіда з батьками «Відповідальність батьків за збереження здоров'я дітей. Літнє оздоровлення». | 1-9 | Класні керівники |
5 | ІV тиждень | Інструктаж для батьків «Відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей під час літнього відпочинку». | 1-9 | Класні керівники |
Вкладення