A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Караванська гімназія Люботинської міської ради Харківської області

Пріоритетні напрямки та оформлення та форми методичної роботи з педагогічними кадрами

Спрямувати роботу педагогічного колективу у 2022/2023 навчальному році на реалізацію таких пріоритетних завдань:

- забезпечення неперервності навчання педагогів через курси підвищення кваліфікації та запровадження інноваційних форм проведення методичних заходів на основі диференційованого підходу;

- створення умов для реалізації Концепції Нової української школи;

- опанування та реалізація в освітньому процесі компетентнісного підходу, педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму;

- підвищення фахової компетентності вчителів щодо підготовки учнів до проходження зовнішнього незалежного оцінювання;

- удосконалення системи роботи з обдарованими учнями шляхом залучання їх до участі в інтелектуальних конкурсах, предметних олімпіадах різних рівнів, змаганнях;

- розвиток інклюзивної компетентності педагогів та позитивної мотивації до роботи з дітьми з особливими потребами;

- покращення роботи по залученню педагогів до участі у професійних конкурсах та мотивації педагогів до створення власних сайтів, блогів;

- переорієнтація практики виховної роботи в закладі освіти у напрямі створення безпечного освітнього середовища для дітей, налагодження діалогу та довіри між педагогами, учнями та батьками;

- посилення громадянської та національно-патріотичної спрямованості освітнього процесу;

- налагодження міжвідомчої взаємодії щодо проведення профілактичної роботи з питань запобігання протиправній поведінці, алкогольній та наркотичній залежності дітей та учнівської молоді;

- створення умов для освітньої діяльності, виховання, фізичного розвитку дітей, збереження та зміцнення їх здоров’я;

- забезпечення рівного доступу дітей з особливими освітніми потребами до якісної шкільної освіти;

- зміцнення та вдосконалення навчально-матеріальної бази школи, залучаючи як бюджетні так і позабюджетні кошти.


Методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності вчителів в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:

- діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;

- відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;

- коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного вчителя;

- компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя, формуванню професійної мобільності педагогів;

- прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;

- моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності.


Основні завдання методичної роботи:

· діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;

· оволодіння інноваційними формами та методами навчання;

· пізнання вікових та психологічних особливостей учнів;

· оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;

· вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;

· забезпечення високого наукового та методичного рівня навчання;

· удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;

· заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;

· активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;

· активізація роботи науково-методичних кафедр та творчих груп вчителів з актуальних питань навчально-виховного процесу;

· забезпечення методичною радою надання допомоги вчителям з питань реформування школи, зв’язаних з впровадженням 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів, тематичним оцінюванням та впровадження тестування як засобу підвищення ефективності навчання та контролю;

· підвищення практичної спрямованості у роботі методичної ради;

· активізація роботи учителів з метою розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук;

· організація, інформаційно - методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та регіональних програм з питань соціального захисту дітей.


З метою удосконалення особистісно орієнтованого спрямування усіх аспектів освітнього процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначити, як основні, наступні форми методичної роботи:

Колективні форми роботи:
· педагогічна рада; · методична рада; · методичні оперативні наради; · методичні об’єднання; · творчі групи (лабораторії) по впровадженню інноваційних технологій; · групи педагогів (методичні студії): «Педагог-майстер», «Педагог-професіонал», «Педагог-початківець», «Педагог-аутсайдер»; · семінари-практикуми; · психолого - педагогічні семінари;
Індивідуальні форми роботи:
· методичні консультації; · співбесіди; · наставництво; · робота над методичною проблемою; · атестація вчителів; · курси підвищення кваліфікації; · творчі звіти; · самоосвіта вчителів; · участь у професійних конкурсах; · аналіз уроків.

 


Організація методичної роботи з педагогічними кадрами

 

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Форма контролю
1. Організувати теоретичну та методичну роботу педагогічного колективу. Видати наказ про організацію методичної роботи у 2020/2021навчальному році. до 01.09.2022 Заступник директора з НВР наказ
2. Організувати роботу методичної ради школи (за окремим планом). до 01.09.2022 Заступник директора з НВР план
3. Організувати роботу методичних об’єднань вчителів: · початкової школи, · вчителів предметів гуманітарного циклу, · вчителів предметів природничо-математичних циклу · вчителів основ здоров’я та фізичної культури, · класних керівників. до 01.09.2022 Заступник директора з НВР плани
4. Визначити методичну тему роботи кожного методичного об’єднання. Вересень 2022 керівники м/ о  
5. Ознайомитися з оновленими програмами, особливостями вивчення навчальних предметів, критеріями оцінювання. До 01.09.2022 керівники методичних об’єднань  
6. Опрацювати інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання базових дисциплін, перелік навчальних підручників та посібників, рекомендованих до використання у 2020/2021 навчальному році. до 01.09.2022 керівники методичних об’єднань  
7. Визначити теми самоосвіти та підвищення професійної майстерності вчителів. Вересень 2022 керівники м/о  
8. Скласти, погодити календарно-тематичне планування вчителів-предметників щодо викладання навчальних предметів на 2020/2021 навчальний рік. Вересень 2022, Січень 2023 керівники методичних об’єднань план
9. Проводити засідання методичних об’єднань вчителів, інструктивно-методичні наради (за планами роботи методичних об’єднань). 5 разів на рік керівники м/о  
10. Брати активну участь у методичних заходах школи, міста. протягом року Заступник директора з НВР  
11. Організувати підготовку вчителів – членів методичного об’єднання до чергової атестації. Обговорити заходи надання методичної допомоги вчителям, які атестуються. до 20.10.2022 протягом року керівники методичних об’єднань наказ
12. Організувати взаємовідвідування уроків вчителями методичних об’єднань протягом року керівники методичних об’єднань  
13. Організувати вивчення та обговорення сучасних методик, інноваційних технологій, передового досвіду викладання базових предметів. протягом року вчителі, керівники м/о  
14. Організувати роботу зі здібними та обдарованими учнями. Поновити банк даних обдарованих дітей. вересень, протягом року вчителі, керівники м/о Банк даних
15. Організувати участь учнів у конкурсах, турнірах. протягом року вчителі,  
16. Організувати підготовку учнів для участі в роботі Малої академії наук, турнірах, олімпіадах, конференціях різних рівнів. вересень, протягом року вчителі, керівники м/о  
17. Провести І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Жовтень 2022 вчителі, керівники м/о наказ
18. Організувати для участі в міському етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін команди учнів 6-9 класів. листопад – грудень 2022 вчителі, керівники м/о наказ
19. Підготувати та подати на погодження матеріали з навчальних предметів до Державної підсумкової атестації учнів 4, 9 класів. до 01.05.2023 вчителі, керівники м/о матеріали
20. Узагальнити науково-теоретичну та методичну роботу методичних об’єднань за навчальний рік. Скласти звіт про організацію роботи методичних об’єднань за 2020/2021 навчальний рік. Травень 2023 керівники методичних об’єднань звіт
21. Організувати роботу шкільного наукового товариства учнів (за окремим планом). до 01.09.2022 Заступник директора з НВР план
22. Організувати роботу з молодими спеціалістами (за окремим планом). до 10.09.2022 Заступник директора з НВР план
23. Організувати роботу творчої та динамічної груп вчителів до 10.09.2022 Заступник директора з НВР план
24. Продовжити роботу щодо створення Кейсу педагогічних ідей «Перлини професійної майстерності» вчителів. протягом року Заступник директора з НВР каталог
25. Організувати роботу методичної ради щодо виявлення, узагальнення і впровадження в практику роботи перспективного педагогічного досвіду вчителів. Вересень 2022 протягом року Заступник директора з НВР інформація
26. З метою сприяння зміцненню якісного складу педагогічних кадрів: · створити необхідні умови для творчого професійного зростання кожного вчителя; · використовувати можливості атестації педкадрів для стимулювання творчого професійного зростання вчителя; · при доборі і розміщенні кадрів ураховувати кваліфікаційні розряди і педагогічні звання вчителів; · організовувати наставництво. протягом року Директор Заступник директора з НВР  
27. З метою підвищення кваліфікації й професійної майстерності вчителів забезпечити безперервну освіту педкадрів, для чого: · довести до відома вчителів науково-методичний план проведення семінарів та курсів КВНЗ «ХАНО»; · скласти розклад з можливим наданням методичного дня вчителям з метою відвідування семінарів та курсів; · стимулювати роботу вчителів з проведення відкритих уроків, участь в семінарах, конференціях; протягом року Директор Заступник директора з НВР план графік


/Files/images/sayti_vchitelv/article-Closing.png

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень