Витяг із плану роботи Караванської гімназії на 2023/2024 навчальний рік
Дата: 11.01.2024 14:25
Кількість переглядів: 73
Витяг із плану роботи Караванської гімназії на 2023/2024 навчальний рік
7.3. Організація роботи з класними керівниками
№ з/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальний | З ким проводяться заходи | Відмітка про виконання |
1 | Організувати роботу методичного об’єднання класних керівників. Призначити керівника. Затвердити план роботи. | до 08.09.2023 | Педагог-організатор | з класними керівниками 1-9-х класів | |
2 | Організувати вивчення Законів України, державних програм, нормативно-правових документів, що регламентують організацію виховної роботи в навчальному закладі. | протягом року | Педагог-організатор | з класними керівниками 1-9х класів | |
3 | Проводити засідання методичного об’єднання класних керівників, інструктивно-методичні наради (за планом). | 2 рази на семестр | Педагог-організатор | з класними керівниками 1-9-х класів | |
4 | Організувати роботу щодо складання планів виховної роботи класних керівників на 2023/2024 навчальний рік. | до 11.09.2023 | Педагог-організатор | з класними керівниками 1-9-х класів | |
5 | Скласти графіки відкритих виховних діяльностей на І та ІІ семестри 2023/2024 навчального року. | до 19.09.2023 до 15.01.2024 | Педагог-організатор | з класними керівниками 1-9-х класів |
Тематика засідань
методичного об’єднання класних керівників
на 2023/2024 навчальний рік
Зміст роботи | Термін | Відповідальні | Примітка |
Інструктивно-методична нарада. Організаційно-методичні напрями виховної роботи на 2023/2024 навчальний рік. 1.Аналіз виховної роботи за 2022/2023 навчальний рік. Визначення основних напрямів виховної роботи на 2023/2024 навчальний рік. 2. Нормативно-правове забезпечення виховного процесу. Опрацювання методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи в освітніх закладах у 2023/2024 навчальному році. 3. Корегування та затвердження плану роботи МО класних керівників на 2023/2024 навчальний рік. 4. Особливості змішаної та дистанційної роботи класних керівників. Класне керівництво в умовах воєнного стану: інструменти, виклики, можливості. 5. Про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей в умовах воєнного стану. Про організацію та проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів у гімназії. Розробка пам’яток для учнів, батьків, учителів, класних керівників під час воєнного стану. 6. Організація роботи з батьками в умовах воєнного стану. 7. Про створення та оновлення соціального паспорту класу, гімназії. | Вересень | Педагог-організатор, класні керівники | |
Круглий стіл. Особистісно-соціальні компетентності класного керівника як один із шляхів запоруки безпечного освітнього середовища вільного від будь-яких форм насильства, проявів булінгу та дискримінації. 1. Роль класного керівника у створенні безпечного освітнього середовища. 2. Превентивне виховання на підґрунті розвитку життєвих компетентностей: досвід впровадження, перспективи розвитку. 3. Гуманізація освітнього процесу як один з напрямків подолання мобінгу, булінгу та кібербулінгу в дитячому середовищі. 4. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність. 5. Виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров’я. | Листопад | Педагог-організатор, класні керівники | |
Педагогічний діалог. Виховання громадянина, національно свідомої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до адаптації в сучасному суспільстві. 1. Патріотизм як суспільна та особистісна цінність. Концептуальні засади національно-патріотичного виховання. 2. Сучасні інноваційні технології національно-патріотичного виховання. 3. Сім’я і школа: два духовні центри в системі національно-патріотичного виховання дитини. | Лютий | Педагог-організатор, класні керівники | |
Карусель інновацій. Виховання та розвиток успішної особистості. 1. Сучасні підходи до формування соціально успішної особистості. 2. Креативність у формуванні соціально успішної особистості: потреба дитини чи вимога часу. 3. Формування і розкриття креативної індивідуальної особистості школяра в умовах сучасної освіти. | Квітень | Педагог-організатор, класні керівники | |
Інструктивно-методична нарада. Підсумки роботи методичного об’єднання класних керівників за 2023/2024 навчальний рік. 1. Підсумки роботи МО класних керівників за 2023/2024 навчальний рік. 2. Звіт класних керівників про проведену роботу за 2023/2024 навчальний рік. Обговорення проведених виховних справ. 3. Аналіз стану профілактичної роботи з попередження травматизму серед учнів. 4. Проведення анкетування серед класних керівників щодо подальшої роботи МО класних керівників в наступному навчальному році. Пропозиції щодо планування роботи МО на наступний 2024/2025 навчальний рік. | Травень | Педагог-організатор, класні керівники |