Впровадження інноваційних педагогічних технологій в Караванській гімназії
Новітніми підходами до організації навчання у сучасній школі є застосування різноманітних інноваційних технологій. Тому впровадження інноваційних технологій в освітній процес є одним із найважливіших питань, які сьогодні розглядаються в нашій гімназії.
Педагогами Караванської гімназії впроваджуються наступні інноваційні педагогічні технології:
Особистісно зорієнтовані технології навчання
Суть технології: визначення життєвого досвіду кожного учня, рівня інтелекту, пізнавальних здібностей, формування позитивної мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потреби в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні.
Інтерактивні технології навчання
Суть технології: Спілкування розглядається як двосторонній процес, при якому учитель – учень або учень-учень обмінюються думками, інформацією, що надає учням можливість для формування основних компетентностей і зразків поведінки в суспільстві.
Проектна технологія
Суть технології: включення дитини у процес самостійної пошукової діяльності, сприяє розвитку аналітичної діяльності, комунікативних навичок.
Технологія формування критичного мислення
Суть технології: створення умов для саморозвитку дитини.
Ігрові технології
Суть технології формування мотиваційного компоненту уроку та розвиток пізнавального інтересу до вивчення предмету.
Інформаційно-комунікативні технології
Суть технології: сприяння розвитку самостійності, творчих здібностей учнів; інтенсифікації діяльності вчителя і учнів на уроці; здійсненню індивідуалізації та диференціації навчання.
Тестові технології оцінювання
Тестові завдання дають можливість учителю перевірити рівень засвоєння матеріалу учнями, об'єктивно оцінити їхні знання, а учням – отримати диференційовану оцінку, що забезпечує оптимальність результатів навчальних досягнень, сприяють більш ефективному засвоєнню знань і визначають вищий рівень підготовки до тематичного оцінювання.