Організація роботи методичних об’єднань
За змістом робота методичного об’єднання вчителів спрямована на поглиблення знань учителів з питань методики, педагогіки, психології, розвитку прогностично-аналітичних умінь. Протягом навчального року з вчителями проводиться різнорівнева методична робота, яка поєднує в собі колективні та індивідуальні форми.
В роботі методичного об’єднання приділяється велика увага:
· вивчення та обговорення директивних та нормативних документів в галузі освіти;
· планування роботи на навчальний рік;
· обговорення навчальних програм;
· заходи щодо посилення позитивної мотивації навчання учнів, підвищення якості знань та рівня навчальних досягнень учнів з навчальних базових дисциплін;
· методична допомога молодим вчителям;
· підвищення фахового рівня вчителів з урахуванням особистісних можливостей кожного вчителя;
· використання форм продуктивного навчання, збільшення обсягів самостійних, творчих завдань;
· надання методичної та науково-інформаційної допомоги секціям наукового товариства учнів;
· індивідуальна робота з обдарованими та здібними дітьми з метою підготовки їх до предметних олімпіад, інтелектуальних конкурсів, захисту науково-дослідницької роботи в Малої академії наук;
· обговорення та підведення підсумків методичної роботи методичного об’єднання за І семестр, ІІ семестр, за навчальний рік;
· затвердження змісту контрольних робіт, олімпіадних та конкурсних завдань;
· аналіз контрольних робіт, зрізів знань, підсумків олімпіад та тематичного оцінювання;
· стан позакласної роботи з предмету;
· огляд новинок методичної літератури;
· підсумки атестації вчителів;
· організація повторення вивченого матеріалу в кінці навчального року, перевірка виконання навчальних програм;
· творчий звіт молодих учителів, вчителів, які мають педагогічні звання, вчителів-наставників;
· збагачення науково-методичного забезпечення за рахунок творчих внесків учителів школи, розширення видавницької діяльності.