A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Караванська гімназія Люботинської міської ради Харківської області

Особливості організації 2023/2024 навчального року

Дата: 10.01.2024 20:50
Кількість переглядів: 55

КАРАВАНСЬКА ГІМНАЗІЯ

ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01 вересня 2023 року м. Люботин №85

ПРО ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЧАТКУ

ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ ТА ОСОБЛИВОСТІ

ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ

У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Відповідно до Законів України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 року №389-VIII, «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-ІХ, Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.08.2023 № 451/2023

постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 року № 782 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», наказу Міністерства освіти і науки України від 15.05.2023 № 563 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні», листа МОН №1/12186-23 від 16.08.2023 “Про організацію 2023/2024 навчального року в закладах загальної середньої освіти”, рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Люботинської міської територіальної громади (протокол №7 від 15.08.2023)

наказую:

1. Організувати освітній процес у закладі з використанням технологій дистанційного навчання з 01 вересня 2023 року

2. Запровадити дистанційний режим роботи для педагогів з 01 вересня 2023 року.

3. Заступнику директора з НВР Соловей І.В. оперативно інформувати учасників освітнього процесу про зміни в роботі закладу, про призупинення чи відновлення освітнього процесу, внесення змін до розкладу тощо.

4. Класним керівникам:

4.1. Забезпечити доведення до батьків учнів інформації щодо форми організації освітнього процесу у закладі освіти та можливих форм здобуття освіти.

4.2. Постійно контролювати відвідування онлайн занять учнями

5. Учасникам освітнього процесу здійснювати заходи цивільного захисту в умовах правового режиму воєнного стану, під час оголошення повітряної тривоги з пріоритетом збереження життя і здоров’я.

  1. Учителям – предметникам:

6.1. Проводити у роки у синхронному та асинхронному режимі через онлайн-сервіси Zoom, GoogleMееt, Google Classroom у співвідношенні 60% - у синхронному режимі, 40% - в асинхронному режимі через розміщення презентацій, текстових та відео- матеріалів для самостійного опрацювання учнями в Google Classroom, з подальшою перевіркою виконаних завдань.

6.2. Забезпечити індивідуальний підхід до кожного учня/учениці в інтересах дитини для дотримання права на здобуття освіти.

6.3. Забезпечити якісну комунікацію з батьками учнів або особами, що їх замінюють.

7. Початок онлайн-занять здійснювати відповідно до розкладу.

8. При організації онлайн-занять керуватисяСанітарним регламентом МОЗ для шкіл із змінами,внесеними Наказом МОЗ від 01.08.2022 р. №1371щодо тривалості навчальних занять у синхронному форматі, а саме:

- для 1-2 класи- 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 - по 20 хвилин;

- для 3-4 класи- 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 30 хвилин, або 4 - по 20 хвилин;

- для 5-6 класи- 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 35 хвилин, або 4 - по 25 хвилин;

- для 7-9 класи- 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 40 хвилин, або 4 - по 30 хвилин, або 5 - по 25 хвилин;

9. Усім учасникам освітнього процесу дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку з метою забезпечення освітнього процесу.

10. Заступнику директора з НВР Соловей І.В.:

9.1. Організувати проведення онлайн-опитування педагогічних працівників щодо їх готовності працювати за дистанційними технологіями в режимі онлайн-спілкування.

9.2. Вивчити питання спроможності учнів долучитися до онлайн-навчання шляхом опитування їхніх батьків

9.3. Щоденно контролювати проведення онлайн-занять, наповнення матеріалами навчальних предметів у Google Classroom.

9.4. Залучити до психологічної підтримки учнів під час навчання за дистанційними технологіями практичного психолога гімназії Ляхову Н.В.

9.5. Організувати просвітницьку роботу шляхом розміщення інформації на веб – сайті закладу, у соціальних мережах через засоби масової інформації.

10. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

З наказом від 01.09.2023 №85 ознайомлені:

________ - Т.В.Бондаренко _________ - Л.М. Цибульник

________ - А.С. Тижненко ________ - Г.А.Кручинкіна

________ - І.В. Соловей ________ - О.С. Акулінушкііна

_________ - О.В.Овчаренко ________ - І.П. Еткало

________ - Д.С. Кривега _________- А.О. Іванова

________- Т.О. Ленець ________- В.В. Гела

________ -Н.В. Ляхова ________ -Т.П. Сайко

________ - А.І. Білоцерківська ________ - О.В. Чудная

________ - Т.А. Рибчинська

Вкладення


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень